22 januari 2010

Vitt på vitt

Vill bara titta in lite snabbt och önska er alla en trevlig helg! Bilden idag visar mina allra sista amaryllisar på den nymålade byrån - vitt i vitt, min favoritkombination!
.

.
Helgen ska jag ägna åt att städa och röja och flytta om möbler... det är främst vårt sovrum som ska få lite mer "luft". Sedan har jag insett att jag har alldeles för mycket prylar framme, trots rensningen strax efter jul. Måste få det mer avskalat och "rent" för just nu är jag inte alls upplagd för pryttlar och överpyntade rum...

6 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

En jättefin bild och jag önskar dig också en fin helg!
Kramis/LenaS

StrandviksVillan sa...

Mmmmmm... så vackert!!
Min amaryllis har börjat blomma om, som jag visar idag.

Samma här, vill egentligen inte ha framme så mycket "pryttlar", men problemet är att jag gillar så många saker och bara inte kan gömma undan dom! Dilemma, verkligen...

Önskar dig trevlig helg!
kram, Ann-Christine

Louise sa...

Fräscht!! Skön helg!

Hem och Lycka sa...

Vackert! Jag har kvar en röd amaryllis som vi fick av vår hyresvärd och den har två stänglar kvar (tre från början) så den är nog inte klar förrän till påsk :-D

Jag är helt enig med dig, vill inte heller ha för mycket framme, är lite allergisk mot det ;-)

kram Mia

Unknown sa...

Visst är de fina, amaryllis. Jag har två som inte har slagit ut ännu. Jag är inte heller för så mycket grejor. Det ska vara rätt grejor på rätt ställe, det är det som är det svåra, eller hur?
Ha det så bra och det ska bli spännande att få se resultatet...för det visar du väl?:)
Kram Anna

Kamomilla sa...

vackert... Jag längtar också av lite mer avskalat nu, men det lyckas ju bara inte... ;)