17 december 2014

Julreportage i repris, del 1

I Land nr 50/2014 hade jag och Ann-Charlotte Andersson med ett reportage som gjordes för några år sedan och som ursprungligen trycktes i Aftonbladets bilaga Härligt Hemma. Det känns inte så länge sedan men hjälp vad barnen har växt! Och vad mycket som ändrats i inredningen här hemma! Men ändå gillar jag det här reportaget, för Lotta har tagit så många mysiga bilder. Jag tyckte Land visade det bra också, två uppslag och många bilder, det gillar jag!

Jag tror jag pytsar ut reportagebilderna lite, då jag inte har så mycket nytagna bilder just nu. Håll tillgodo med bilder från matsalen, så följer fler bilder i nästa inlägg!









I matsalen har vi klätt om stolarna, målat om bordet under tallrikshyllan och hittat en annan matta. Kvar är mina två skåpsfavoriter, vitrinskåpet och det häftiga urgamla röda skåpet. Man märker att det händer saker i inredningen när man tittar på gamla bilder!

Inga kommentarer: