09 mars 2013

Drömma sig bort med bilder

Jag fortsätter att visa fina bilder på den kommande grönskande säsongen. Det vore ju härligt om det kunde bli vår nu och alla snö smälta bort för gott... men det är nog en rätt så lång tid kvar innan det blir varmt och grönt på riktigt, åtminstone för oss som bor på småländska höglandet.

De här bilderna blir jag nästan lite nostalgisk över, de är från mitt och Lottas första reportage tillsammans, våren 2010. Reportaget publicerades i den norska tidningen Bolig Dröm. Här och här hittar du mer om reportaget. Jag blir fortfarande så väldigt glad när jag ser dessa bilder, för jag minns vilken härlig känsla det var i hemmet vi besökte och att det faktiskt var starten på mitt och Lottas fina samarbete.


 

Foto alla bilder: Anne-Charlotte Andersson

4 kommentarer:

promenader på landet sa...

Vilka härliga bilder du visar i dag, jag får vårkänslor hos dig:) Kram från Maria

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt härlig söndag!
Kram/Lena

Liten Bod sa...

Så fin din blogg blivit! Kram, Tina

Johanna sa...

Vilka härliga bilder!
Jag längtar efter det gröna så in i norden!
Varm hälsning Johanna