28 mars 2013

Glad påsk

Skickar nu en påskhälsning till er alla och hoppas ni får en härlig helg. Själv kommer jag vara på hemmaplan och vakta på högdräktiga tackor och ett av stona, för att vara med om det skulle hända något. Egentligen tror jag att de också längtar efter att värmen ska komma, så förmodligen blir det nog varken något lamm eller föl nu till helgen utan de kniper nog lite till..

Den här underbara keramikkrukan kunde jag inte motstå när jag såg att Matilde & co tagit hem den. Med expressleverans hann den hem till mig innan helgen. Så fin, så fin... som ett smycke på bordet! (Vi får se om minipåskliljorna hinner slå ut, tyvärr fanns det bara såhär outslagna krukor när jag handlade idag.)


.


3 kommentarer:

vitadrömmarobusigabarn sa...

Önskar dig också en fin påsk!
Kramar Tina!!

Kamomilla sa...

Kikar in och önskar dig en skön helg!

mormorMärtas sa...

Oj, den kronkrukan är ju såå fin!!

Kram Annika