24 februari 2008

Ettårsjubileum



Idag är det exakt ett år sedan jag började blogga, och det tänkte jag uppmärksamma med ett inlägg. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tänka mig att min blogg skulle intressera några andra, jag startade mest för att samla på mig idéer, länkar och inspirerande bilder. Under det här året så har väl den inriktningen ändrats lite, då jag har visat lite mer bilder från hur vi bor eftersom det faktiskt är några stycken här inne och läser... ;-)

Jag vill än en gång passa på att säga att det är otroligt kul att se hur besöksräknaren tickar på och jag blir glad för varje kommentar ni lämnar! Jag har "mött" (eller vad säger man?) så många trevliga, positiva, generösa och kreativa personer genom bloggandet, och ni ger mig väldigt mycket. I början var jag så förvånad över att det fanns inredningsgalningar där ute med exakt samma smak som jag, och att ni bloggande om det, nu vet jag att vi är en rätt stor skara - som ständigt växer - och jag tycker det är jättekul! (Vilket får en att undra; vad gjorde man egentligen före man hade internettillgång?)

Hoppas att ni har haft en skön helg allihopa (det har vi, M sover väldigt mycket och är en väldigt nöjd och glad bebis!). Lägger in bilder på vad som står på soffbordet just nu. Videkissarna är lika mjuka som M:s hår...

Tack så mycket för era lyckönskningar till M, det värmer i hjärtat!

19 kommentarer:

AGENT 77 sa...

va kul att du är glad o lycklig över ditt bloggande..jag har ju nyss börjat o känner verkligen samma..så himla kul att byta ideer o tips och inspireras av andras fina sidor..ha skön söndag..kram E

Bitte sa...

Tack Kristin för dina gulliga och värmande ord på min blogg. Livet känns hårt men går vidare. Hos er verkar allt bra .Många gratulationer till en underbar Matilda. SÅ SÖT,jag kan nästan känna doften , fast min yngsta nu är 15 år. Hej vad det går. Många tacksamma kramar / Bitte

Marie sa...

Hej Kristin!
Grattis till 1 år med blogg! Visst är det fantastiskt hur mycket roligt bloggandet har fört med sig, massor av inspiration men framförallt alla dessa underbara människor man har lärt känna.

Ha en mysig vecka tillsammans!
Kramar Marie

Jes/Vita villa vila sa...

Hej 2-barnsmamman ;)
Hoppas du njuter av dina små troll & bara tar in allt en liten nyfödd bebis ger med sin blotta existens!

Önskar er den bästa av veckor!

Kram kram Jes

Jes/Vita villa vila sa...

Glömde ju.....

...GRATTIS till 1åringen (bloggen alltså ;)

Kram!

Karin sa...

Dubbelt grattis! Så söt hon är lilla M. :) Visst är det inspirerande med bloggandet! Jag vet inte heller vad jag gjorde före internet kom...

Ha det gott och njut med familjen!
Kram Karin

Anonym sa...

Grattis på 1-årsdagen :) Hoppas du fortsätter lääääänge till, gillar att kika in och läsa i din blogg.

Vad skönt att den M verkar vara en tjej som kan sova lite på natten. Det är stor skillnad på att sova 3 timmar i taget än 1.5....

Tack för kommentaren på min sida. Jag tror helt klart att det här blir en bättre vecka. Hunden visar redan sidor från sitt forna jag (dvs tigger då lill-husse äter smörgås, försöker smyga upp i vår säng på natten osv). Hus-problemet verkar hyfsat lätt åtgärdat, vi var där igår och fikade med ägarna och kikade på lite detaljer (det var bestämt redan innan radon-resultatet kom) och själva huset känns fortfarande bra. Jag var lite rädd att det inte skulle göra det. Vi får se vad som händer vidare med åtgärd och den ekonomiska frågan.

Fortsätt att njuta av den lilla! Jag är riktigt avis, jag vill också att min mag-filur ska komma ut snart. Fast helst inte innan torsdag, för då kommer min mamma hit och en barnvakt kan vara bra att ha om man ska in på bb.
Kram,
Miafialottan

Maria sa...

Va roligt att ni också fått baby nästan samtidigt, GRATTIS!!

Hoppas ni har det lika lungt och skönt som vi!!

Kamomilla sa...

Så roligt att ditt bloggande är så positivt! man tittar gärna in här.
Skönt att lilla m sover gott!Ibland kan jag sakna den där underbara babydoften... Men jag har gjort mitt på den fronten. Nästa blir väl en hundvalp... :)

Karin Lindström sa...

Ville bara kolla att ni mår bra! Min "lilla" kille har precis somnat i min famn, medans den stora boxas med wiij.Honom får man inte gosa med, tur att jag kan göra det med lillkillen ett tag till.
Grattis till ettårsdagen! Jag tycker också det är så otroligt roligt att se att det finns så många som gillar samma saker som jag. Och alla gulliga människor som
har bloggarna, det är fantastiskt.

Mys nu ordentligt!!
kramar
Karin

Färjtorp sa...

Grattis till 1 år!! Tiden går verkligen fort även i bloggvärlden =)
Kram Johanna

På Norrgården sa...

Grattis på 1-årsdagen! Du visra så mycket fint - hoppas du fortsätter även framöver! /Ida

Lilla Blanka sa...

GRATTIS på 1-års-dagen och GRATTIS till den söta lilla dottern..underbart..
Kram
Mia

Jes/Vita villa vila sa...

Kikar in och säger hej ☺

Hoppas du mår bra & njuter av dina trollungar ♥

Kram! Jes

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Grattis till 1års jubileumet!!!
ja , det är superkul med blogging...har nog blivit beroende är jag rädd;)

Söt matilda du har med...ett litet mirakel!!!

Millan

P-lina sa...

Vilkken fin blogg du har!
och grattis till tösen!!

Kram/P-lina

Emma Clara sa...

Grattis till ett år!!!!! Visst är det inspirerande att blogga....helkul när man är hemma och är mammaledig!!! Tack för din kommentar hos mig....ja denna tredje förlossning jag hade i september var verkligen hemsk...fast nu ett halvårt bort så känns inte så farligt ändå...drt är väl tur man glömmer, annars skulle vår värld inte ha så många barn!!!! Va mysigt att din lilla är go och glad...min har varit väldigt lugn och sovit mycket hela tiden...man orkar mer då!!!!!!! Nu har han haft några bus-nätter...men snorig och kanske tänder på g.......kram.

Sara sa...

Grattis till ettåringen :)
Jag gillar oxå att blogga!
Din sida är jätteunderbar! //Z

Vita maränger sa...

Grattis till Matildas entré i livet. Vad söt hon är.
Själv har jag en son på 14 månader.
Man glömmer så lätt bort hur det var när dom var nyfödda.
KRAM