31 oktober 2009

Ny tallrikshylla

Den här jättefina tallrikshyllan kommer från Anna med bloggen My Lovely Things. Verkligen lovely, den kommer få sitta ovanför buffén i matsalen! Jag har länge velat ha en tallrikshylla med raka sidstycken, och jag blev så lycklig över att få vara den som köpte den här hyllan. Det är Annas morfar som tillverkar dem.


.
Från förkylningsfronten kan jag meddela att jag nu gått in på min tredje vecka. Nu är jag jättehes och hostar så jag tror jag ska vända ut och in på mig själv... Jag fattar inte att det ska ta så lång tid att bli frisk, vad det är trist!

7 kommentarer:

Kamomilla sa...

Vad fin den är, han är ju jätteduktig!! Den passar så bra hos dig!

Vad trisst att du inte är i skick. :( Hoppas verkligen att det reder upp sig så de där apaäckliga bacillerna ger sig!!!

Stor kram!
Kamomilla

Lilla huset på prärien sa...

Usch det låter som om du har åkt på en riktig BAMSE-förkylning Kristin! Stackars dig, hoppas att du mår bättre snart. Du har i alla fall en jättefin tallrikshylla att glädja dig åt nu :) Jag träffade Anna för bara några dagar sedan, hon var i faggorna och jag köpte en grislampa av henne (hatar det ordet förresten...).

Själv sitter jag här på lördagkvällen och kikar lite på en dålig film. Borde nog gå och lägga mig istället med tanke på att minstingen vaknar ca 05:15 på morgonen. När jag blir gammal ska jag sova riktigt mycket :)

Kram Jenny

Huset utanför stan sa...

Vilken fin tallrikshylla! Men framför allt fastnade jag för kandelabern som står framför tallrikshyllan - sååå vacker!

Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!

♥ Fyra årstider sa...

Vilken fin hylla. Har längtat efter en liknande men vet inte vart jag ska sätta den. Tråkigt med förkylning så länge.
Kram Lotta

A Cup Of Emilia sa...

Vilken jättefin tallrikshylla. Passar jättebra i matsalen. Ni får krya på er. Hoppas förkylningen går över snart! Kramar Emilia

Louise sa...

Jobbigt med envisa basilusker!! Fin hylla,i något skede får vi säkert se den fylld... :O)

Jen sa...

Vilken fin hylla!! Blir sugen att också äga en sådan.

Ha det gott! / Kram Jen