14 augusti 2010

Bilder från Lantlivsreportaget #3

Hej och hå, nu är första arbetsveckan avklarad och inte förrän nu har jag haft ork att skriva och tacka för alla kommentarer och mail jag har fått om reportaget om oss i Lantliv. TACK, TACK, TACK allihopa!!!! Jag blir jätteglad över era rara ord!
.
Idag ska jag visa ytterligare några bilder från reportaget. Det är från barnens rum, jag tycker det var lite synd att det inte var några bilder alls med därifrån. Jag är däremot glad över att ingen bild på vårt sovrum kom med, förra sommaren var det inte ommålat och jag är så mycket mer nöjd nu med det, än som det såg ut förra året.
.
Varsågod, här kommer prins- och prinsessrummen... publicerade med tillåtelse från fotograf Patrik Hagborg.
.



7 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Så fina rum de har dina små änglar. Mina små änglar är så trötta att de knappt kan stå på benen just nu så det är dags att kasta dem i säng :)

Börjar också jobba på måndag... ska inte bli roligt alls känner jag :(

Längtar redan efter nästa semester!

Kram J

A-H sa...

Heisann!
Jeg fant bloggen din da jeg leste i boken "Lev Vackert", falt direkte for interiørstilen din, og da jeg leste du var intressert i hest var jeg nødt å beøke deg på nett!

Her var det utrolig mye flott å se, kommer garantert på besøk igjen;)

( i morgen skal jeg løpe og kjøpe nye lantliv)

Klem

Kamomilla sa...

DEt var nog synd, de har ju så fina rum och det är ganska sällan de har barnrum med i tidningarna! Era barnrum kunde gott och väl ha visats upp, så fina som de är!

Tur att du visar bilderna här i alla fall :)

Inspiration i vitt sa...

Hej vännen, ååå så vackert allt är hos dig. jag har inte köpt Lantliv än men ska givetvis göra det och låta mig inspireras ännu mera av ditt fina hem.

Boken säljer som bara den och det är så roligt, vi är sååå glada. Kram på dig/Ingela.

Yvonne - Frl. Klein sa...

Hi,
you have a beautiful and inspiring blog!
I always like to visit your blog!
Have a nice day,
Yvonne

Sirpa sa...

Hej!
Du har så fint hem och barnens rum är så söta! Grattis till "Lev Vackert"!
Har en trevlig helg!
Kram Sirpa

Ett hem på landet sa...

Hej Kristin!

Vilket jättefint reportage det var i Lantliv! Ni ser verkligen ut att bo i ett paradis, precis som bloggen tyder på. Inte bara ett underbart hus som ni lagt ner er själ i att få så fint, harmoniskt och praktiskt, utan även ett underbart lantligt paradis. Er gård ser verkligen ut att ligga otroligt vackert i den Småländska naturen.
Jättefina bilder från barnens rum, synd att inte de var med i tidningen.

Hoppas att er sommar varit bra. Här har vi njutut av sommaren och av den sista tiden som föräldraledig. Nu är lilla H inskolad och jag har börjat jobba igen. Känns bra, även om jag älskar hemmalivet, så är det skönt att komma ut och träffa lite folk igen.

KRAM Anna