06 augusti 2010

I tryckt format

Nu har den kommit, den nya inredningsboken Lev Vackert! Som en av sjutton bloggare så blev jag utvald att vara med och bidra med bilder. Otroligt ärorikt, roligt och spännande och i vilket gott sällskap jag fick vara med! Varje blogg presenteras med ett uppslag och jag och min blogg återfinns på sid 26-27. Här har jag fotograferat av sidorna...
.

.

.
Jag har funderat många gånger sedan jag skickade iväg mitt bidrag, på vilka bilder Ingela och Petra skulle välja och hur boken skulle se ut. Bilderna från min blogg och vårt hus känns väldigt representativa för min stil och jag är mycket nöjd med urvalet! Tack kära Ingela och Petra för att jag fick vara med!
.
Så iväg nu och köp boken, om du inte redan beställt den! Finns att köpa i många webbutiker och inredningsbutiker (bara googla på "Lev vackert" och du får mängder av träffar)!

6 kommentarer:

Bittan sa...

Hej Kristin !
Va kul att du var med :-)
Vi ska på en roadtripp genom Sverige i helgen och jag har kollat in minst 1 butik på vägen som säljer den. Hoppas att de fått in den så jag kan köpa med den hem. Annars beställs den direkt på månd !!!
ha en mysig helg-

Kram Bittan

Unknown sa...

Tack själv du rara! Vi är så glada över att få ha med dig och ditt vackra hem i vår bok, det är ju faktiskt så att utan dej och de andra medverkande bloggarna så kunde inte lev vackert bli sååå bra (japp jag tycker det själv så jag skryter lite om det hihi)
Ha en underbar helg! KRAM Petra

Tulipa sa...

Jättefint!

Förstår att det var en ära!
Stolt ska du var med all rätt och stort grattis till framgången med dina reportage som du gör med Lotta!

Trevlig helg!

Kram mariette

StrandviksVillan sa...

Väldigt vackert uppslag!!

Marita sa...

Vad kul att du är med i boken! Ja, den ska jag ha, inget att tveka om! Väntar bara på att den ska komma till mina favoritbutiker...får se vem som tar in den först!
kram, Marita

♥ Fyra årstider sa...

Det är klart att bilderna är vackra..det är ju därför jag jobbar med dig du är proffs:-)
Kram Lotta