14 juli 2011

Morgonljus

Inte uppe med tuppen, men i alla fall först uppe i familjen! Vi njuter av semestern, riktigt härligt... Idag fick det bli en morgonbild med sirligt ljus från vår matsal. Tårtfat från Julias vita drömmar, linnelöpare från Himla. Lupiner från vägkanten står i en lattemugg från Ikea och i de gamla geléglasen har jag värmeljus. Nu ska jag under dagen försöka skriva färdigt några reportagetexter och planera kommande reportageidéer, men allra först behöver jag sätta bröddegar och så ska jag passa på att göra godaste kladdkakan jag någonsin ätit (ska lägga ut receptet i nästa inlägg). 

4 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Så fint med morgonsolen som kikar in!
Kram Kicki

Marita sa...

mmmm det receptet ser jag fram emot!!
kram, Marita

Kamomilla sa...

oj så fräscht och fint du fixat på bloggen!!
ha en skön semester!

StrandviksVillan sa...

Ljuvligt!
Less is more :)