09 juli 2011

Sommarbete

Nu känner jag mig som hästarna i hagen, utsläppt på sommarbete! Gick på semester igår och nu ligger fyra veckors ledighet framför oss. Jag är ensam hemma idag och rår om mig själv, började dagen med att smyga ut i hästhagen och försökte ta lite fina bilder. Det gick inte så bra, våra hästar är för sociala, de vill helst krypa upp i knäet på en... Satt nog en timme i hagen och umgicks med dem istället, det är mysigt!
Här betar stona...
- Får det lov att vara lite hårvård, Sparrow? undrar Smilla

Har ni sett vad fölen växer. Mitt lilla Spöke till vänster (Mosshults Siandi) och så mirakelfölet Mosshults Spitfire till höger. Bilder på dem som nyfödda hittar ni här. Jag tycker de utvecklas bra och är så fina båda två!

5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Åhh vilka fina hästar- underbara bilder!!!! Kram Johanna

Rose Garden Malevik sa...

Hej Kristin
Vilka underbara sommarbilder.....
nu trivs både folk å fä :)
å missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan

Ann sa...

Ååååå så mysigt, vilka finingar!
Älskar deras små frisyrer:-)

Önskar dig en jättehärlig sommar!

Stor kram

Livet på Vestergård sa...

Så mysiga foton! Jag skulle inte ha något emot att ha en hästhage bredvid vårt hus :)
Kram Kicki

Millygarden sa...

Underbara hästar tänks så dom ska triva att få gå där och njuta av livet i hagen med mat runt hovarna!

Kram Marina