29 augusti 2009

En efterlysning, Vakre Hjem

Hej på er och tusen, tusen, tusen tack för alla glada tillrop om reportaget hemma hos oss. Jag lovar att berätta när och i vilken tidning det dyker upp, men det blir nog inte förrän till nästa sommar. Jag tänkte visa en till bild som jag tog samtidigt som reportaget gjordes, den är från glasverandan där vi ställde in ett gammalt symaskinsbord. Nu syns ju inte underredet alls på bilden, men jag tyckte det gjorde sig väldigt bra på verandan. Jag har tidigare flyttat bord dit fram och tillbaka men inte blivit nöjd, men den här lösningen känns som om den håller ett tag i alla fall.


.
Idag tänkte jag prova på att efterlysa en sak. Jag skulle vilja köpa nummer 3/2009 av Vakre Hjem, det numret missade jag att köpa. Finns det någon som har den tidningen och som skulle kunna tänka sig att sälja det till mig (jag betalar naturligtvis både för tidning och porto)? Jag kan även tänka mig att byta till mig det, jag har Vakre Hjem nr 5/2008 (förra årets höstnummer med tema bad) att erbjuda i så fall. Ni får gärna höra av er på mailen som står i kanten till höger...
.
Ha en bra helg (fastän vädret är betydligt mer höstigt nu än förra helgen). Kram kram!

8 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Lycka till med tidnings letandet!!
Och trevlig helg =o)

Kram Erika

Fröken Fräken sa...

Hej Klorininspiratören! Jag tror faktiskt att jag måste köpa mig en flaska till, jag hittar bara mer saker som jag vill prova att få riktigt vita ;-)

Ja, flytta-runt-sjukan känner jag väl till. Främst håller den till på min kökshylla, fast jag är just nu ovanligt nöjd med min senaste ommöblering där (har ändrats sedan den senast figuerade på bloggen).
Det såg iaf härligt somrigt ut på verandan, vilket man kan behöva se när det hällregnar här. Och jag som hade så många planer som involverade utomhusvistelse!

Och nu till något helt annat - Har du provat att måla med äggoljetemperafärger? Hur funkar de? Kan man måla med dem på redan målade ytor? FIck senaste Norrgavelkatalogen i min låda och är så sugen på att köpa av deras färger!

Hem och Lycka sa...

Ser underbart ut!

Fått tag i tidningen? Jag har annars kvar den..

kram Mia

Inspiration i vitt sa...

Ååå vad kul med reportage, det ser jag verkligen fram emot att få läsa och titta på. Du har det såå fint hos dig och det är alltid roligt att titta in till dig och se vad du har för dig.
Hoppas att du hittar din tidning.
Kram på dig/Ingela.

Villa Solberga sa...

Hej

hittade till din blogg idag, vad fint hem du har.

Förstod att ni nyss byggt ut, vi håller på med utbygge nr.2 nu och jag längtar tills det är färdigt och jag kan börja inreda barnens rum!

Här kommer jag garanterat kika in igen =)

/Jenny

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad spännande med repotage, ska bli spännande sen!
ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Anonym sa...

Hej, tyvärr kan jag inte hjälpa dig med tidningen men jag måste komma och säga att du har en fin blogg! -Tiina

Kamomilla sa...

Ser så vackert ut med ditt arrangemang!
Hoppas du hittar tidningsnumret du söker. jag har det tyvärr inte.