26 augusti 2009

Reportage

Nu ska jag berätta om den roliga starten på veckan, det har nämligen gjorts ett reportage här hemma hos oss! Det var Johanna Flyckt (Vintage) och en fotograf som heter Patrik Hagborg som var här i måndags. Båda var så trevliga, proffsiga och härliga att ni hade kunnat få stanna här hur länge ni velat! :-) Jag hade idiotstädat hela helgen och nu känns det som om vi inte behöver städa förrän det är dags för julstädningen! *fniss* När kvällen kom var jag helt slut, och jag somnade nog nästan innan jag la huvudet på kudden... en otroligt rolig, trevlig och intressant dag var det, och vi får se var reportaget hamnar någonstans så småningom.


.
Såhär blev matsalen på bild... genom min kamera, men det såg betydligt bättre ut genom Patriks kamera!
.
Jag vill också passa på att tacka Karin Lindström, Julia med Julias Vita Drömmar, Mia på Ellis Corner och Sofia på Me and My Home för att ni skickade mina beställda saker i tid till reportaget och stod ut med frågor som "när kommer sopsetet" och "tror du kuddarna blir klara"... Stort tack också för att jag fick plocka blommor i din trädgård, Carro!
.
Kram på er!

20 kommentarer:

Hannis sa...

Vad roligt!
Ska bli spännande att se när det är dags=))

Kram Hannis

Emelie sa...

Åh så himla roligt! Förstår att du var trött på kvällen...
I somras när jag var hos min syster så var de och fotade deras hem och det var så himla kul att få vara med och se hur det går till.
Spännande att se deras färdiga reportage sen.
Kram

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Men åh såå spännande får hålla utkik var det hamnar i för tidning sen... ser jättefint ut på bilden... kram sussie

Helena Dovier sa...

Ja jösses, vad spännande! Vi blir säkerligen många som kommer att kasta oss över den tidning där reportaget är med :-).

Kram från Helena

Liten Bod sa...

Så kul det måste vara att få se dem jobba som sagt :) Nu får du väl vila lite och njuta av ditt nystädade och piffade fantastiska hem! Kram, Tina

Tulipa sa...

Säger som alla andra!
Gud så kul!!!
Kommer att bli jättefint!
Förstår att man anstränger sig till det yttersta för att få hemmet i tipp topp!
Har inte själv nappat riktigt ännu på reportage, för det är några saker jag vill fixa först, men sen å andra sidan så bir man säkert aldrig "redo".
Och det hade ju varit sååå kul.

Men som sagt måste ta tag i ett par saker först! *ler*

Ha nu en trevlig dag!
Och njut efter arbetet av ditt välstädade vackra hem!

Kram Mariette

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul, ska bli kul att se vart det visas sen!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Lilla huset på prärien sa...

Men så ROLIGT Kristin!! Åh vad fint du har dukat. Förstår det känns skönt nu efteråt också när det är över och allt städandet är färdigt och klart! Gud så spännande det ska bli att få se vart reportaget hamnar - för det kommer definitivt att bli sålt minsann!! Det lovar jag! ;)

KRAM J

Karin Lindström sa...

Hej Kristin!

Vad roligt att få se en bild! Så fint det är i er matsal. Dessutom är du ingen dålig fotograf du heller!


Jag är så glad att du gillade kuddarna! De passar ert hem perfekt!

Ha en bra vecka och nu får du pusta ut:)

Kramar
Karin

Kamomilla sa...

Can´t wait!!!! Åh, det är säkert ett superfint reportage från ert så underbara hem!!!
Hoppas det kommer ut fort! Eller tog de några årstidsrelaterade bilder? för då kan det ju ta länge.
Så gick det för oss. Vårt kommer hoppeligen ut i höst eller vinter.

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men va kul!!! Jag vet precis hur du känner eftersom jag hade samma sorts besök förra veckan!!!

Men åh med ditt hem och Johanna som stylist, det kan inte bli annat än skitbra!!! Och om det blir bättre genom Patriks kamera då blir det sagolikt, vilket rum du har, åh så fint, och den verandan, tänk om man hade en sådan....Mari.

Kamomilla sa...

Hej igen!
Det går säkert bra att jag skickar dig en tidning sen när vårt reportage kommer ut. I värsta fall går det till vintern eftersom de flesta tidningar fylls med jul redan i november... Det var snö på utebilden de tog men något julreportage gjorde vi ju inte.Jag tror det blir finska Koti& Keittiö (Hem % Kök översatt)

Jag skulle hemskt gärna se ert hem i lantliv jag också, den är den absolut profsigaste vackraste tidningen ute på marknaden just nu!

Det där med att fundera efteråt påbildvinklar och sånt hände också mig men när jag såg bilderna på e-mail senare så var jag jättenöjd för de har fått fram det bästa i vårt hem.

Vad skönt att det inte hände eran lillis något, de är kvicka de där små liven, så fort man vänder ryggen till hittar de på något!
Nu ska du pusta ut och vila upp dig!
kram, Kamomilla

annashusidingtuna sa...

Hej!
Nejmen så spännande att få se sitt hem genom någon annans "ögon"Ska bli kul att få se reportaget. Lova att du talar om när den kommer ut i tryck.
Kram anna

I ett litet hus sa...

Åhh så spännande! Ser fram emot att se det i tryck!

Välkommen att kika in hos mig och i min webbutik Många Rum.
www.mangarum.se

Evelina sa...

Vad spännande, då kanske ditt hem dyker upp i någon inredningstidning nära mig i framtiden...

Kram Evelina

Liljas Corner sa...

Grattis! Ditt hem förtjänar verkligen att göras reportage om, det ser vackert ut!

Made in Persbo...Carina sa...

Ja men lite undrar man ju hur det är möjligt att ta ännu finare bilder än den du visar. Den är ju jättefin!!!
Så himla kul med reportagebesöket, och du får meddela sen när det kommer ut för detta är ett reportage jag bara måste se :)

Ha det så gott vännen så hörs vi!
Kram, Carina

Hem och Lycka sa...

Ingen orsak *fniss*

Underbar bild, du har det ju så vansinnigt vacker hemma så jag ser fram emot reportaget! Hojta när du vet var och när ;-)

kram Mia

SussiLibySweden sa...

Hej!

Så fint det är... gillar kohudsmattan, den skulle passa alldeles utmärkt hemma hos oss ;))
Spännande att kunna se hela repotaget i någon tidning.


Hej från Anneli...SussiLi...

Marie/Mison sa...

Nä gud vad spännande!