02 augusti 2009

Liten bod

När vi var på Värmdö så hälsade jag på Tina med bloggen Liten bod. En mer kreativ och initiativrik tjej får man leta efter! Jag fick titta på allt fint hon säljer i sin bod, och vi pratade länge och väl (förmodligen pratade jag bort alldeles för mycket tid för dig, Tina, men det var så himla trevligt!). Här är lite bilder från affären, och vill du se mer av Tinas grejor så kolla in hennes hemsida.















Köpte jag något då? Ja, några småsaker fick åka med hem, och så ett litet pelarbord som M ska ha i sitt rum, och så en liten hylla som jag först hade tänkt ha ovanför M:s lilla leksakskök, men som jag började tycka så mycket om så den hamnade i matsalen istället... Tusen tack, Tina!!! :-)

6 kommentarer:

Ensamma mamman/Ögonblick och Tankar sa...

O vilken mysig liten blogg du har. Är första gången jag är här men kommer absolut att komma tillbaka. Kram

Lilla huset på prärien sa...

Så roligt att träffa bloggisar! Och vilken härlig butik hon verkar ha också. Tänk så härligt Sverige är med alla sina små smultronställen :)

Kram Jenny

StrandviksVillan sa...

Vilken supermysig bod!!
Där kunde man allt hittat ett som annat, priserna verkar bra också.

Ha en bra ny vecka!

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken mysig liten bod!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Åse sa...

Vilken härlig blogg du har. Fick tipset om den i går av Roger då vi var på 100-årsuppvaktning i Gränna.
Mitt heminredningsintresse har legat nere ett tag, men nu fick jag inspiration. Vi hörs Åse.
Jag har en blogg som handlar om mina vardagsbestyr. Den heter rapportfranlandet.blogg.se

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Halloj!! oj vicken härlig bod.. åh din blogg är så fin länkar dig så ja kan komma tebaks..kram sussie