13 december 2010

Få korgen

Nu äntligen ska jag visa den vackra spånkorgen som jag har köpt av Mia med affären Lilla Blanka Vintage Collection. Efter att Herr Blanka skjutsat den till min syster i Göteborg, och den därefter fått vänta på att syster med pojkvän skulle bege sig mot Småland, så har den nu äntligen nått slutdestinationen! Underbart fin med den svarta slitna färgen och jättebra storlek, perfekt att ha överkast och kviltar i. Direkt när jag såg den på nätet så tänkte jag att det var den perfekta korgen till vårt sovrum. Tack än en gång, Mia, för att jag fick köpa den och för att ni var så gulliga med transporthjälpen!!!!

Överkastet, med en sida i sammet och den andra i blommigt bomullstyg, är köpt för flera år sedan på La Redoute,
av alla ställen...

8 kommentarer:

Mjuka sa...

Vilken fin!! Förstår att du är kär i den.
kram på dig
Malin

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ja korgen är verkligen jättefin!
Ha en riktigt skön Lucia:)
Stor Kram Annelie ♥

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Toppenfin och visst är det härligt när man kan få hjälp av alla runt omkring för att få det man önskar sig!

Hälsningar monica

Rose Garden Malevik sa...

SUPERFIN :)
Ha det gott
Håkan

Ett Vitare Hem sa...

Så fin, har några här hemma också kan inte gå förbi en spånkorg utan att köpa en ;o)
Ha en fin dag!
Kram/Lena

Ljusa vardag sa...

Hej! Å vilken fin korg! Sliten på de rätta ställena! Tack för en fin blogg! Mvh Anna

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Kristin!

Vad roligt att kika in till dig igen, jag har ju varit lite frånvarande i bloggvärlden ett tag.

Tusen tack för dina fina rader inne hos mig, jag blev jätteglad!

Vilken härlig spånkorg!! Förstår att du är mycket nöjd.

Kram Jes

Made in Persbo...Carina sa...

Å var det du som köpte den fina korgen! Jag kikade på den också men du hann före mig :)
GRATTIS till din nya kamera! Den kommer inte göra dig besviken!
...och LYCKA TILL med reportagen framöver!

Kramar, Carina