25 augusti 2012

Jobbat ikapp

Å så skönt, nu har jag jobbat ikapp mig med fotojobben och textskrivningen. Det är flera reportage på gång ut i tidningarna nu, snart kommer mitt och Lottas jobb från förra hösten om Norrfrid i Lantliv. Iiiih, det är spännande...

Lovade att visa en bild från 1700-talshuset jag fotograferade i juni som kommer i Gård & Torp så småningom, till det jobbet skriver min pappa texten. Visst är det pampigt? Den stora kastanjen i rundeln framför entrén gör ju sitt till också, tänk den som hade ett sådant vårdträd på gården! Bakgrundsbilden här på bloggen (kaklet med blå rosor) är förresten ett foto taget i detta hus på en av deras vackra kakelugnar i blåvitt.


I nästa vecka väntar nya äventyr med Lotta. Vi har inte setts på länge nu så det längtar jag efter!

2 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Kristin
Sååååå va kul att det går bra för er.....å Lotta e gullig :)
å missa nu inte......

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMMEN
Håkan

www.livskraftcoaching.se sa...

Hej!
Jag letade efter en svart spis på nätet och då dök det upp en bild från Din blogg. Lite kul eftersom jag följt Din inspirerande blogg en tid. Tänkte därför höra mig lite för om Du är nöjd med din svarta Gorenjespis. Tycker den är snygg och skulle passa bra i vårt lantkök.

Tack för en fin blogg!
Hälsningar/Marie