10 oktober 2012

Norrfrid i Lantliv

Det är med inte så lite stolthet jag kan meddela att mitt och Lottas reportage om Eija och hennes familj på Norrfrid finns med i senaste Lantliv, nr 12/2012. Det är härligt att se i tryck!!! Extra kul är det att Lantlivs redaktion har valt ut vårt reportage som det enda i tidningen att publicera på nätet, ni hittar det här.

Sedan förra september, då jag och Lotta var hos Eija ett par vackra höstdagar, har det hänt mycket i hennes och familjens liv. De har bland annat köpt en gård till, blivit bönder och öppnat gårdsbutik. Heja Eija, säger jag! Jag önskar jag bodde närmare, för den där butiken ser inte ut att gå av för hackor! Besöket hos Eija var en av förra årets höjdpunkter, jag blev så otroligt inspirerad av hennes sätt att tänka på inredning, kretslopp, trädgård och familj, ja, hela livet...

Här visar jag några bilder, en del var med i reportaget och andra inte. Håll tillgodo! Foton av Anne-Charlotte Andersson.










3 kommentarer:

Marthina, Holmbytorp sa...

Älskade det reportaget, så vackert! Kram, Marthina

Kamomilla sa...

Superfint!!! GRATTIS!
har just fått två reportage sålda till finska Lantliv, så jag vet hur du känner!!

Jenny sa...

Jag köpte tidningen idag, just pga det reportaget, och det var precis lika fantastiskt som jag väntade mig!