14 februari 2011

Jag ♥ er

Jag vill önska er alla en trevlig alla hjärtans dag! Här har inte funnits tid till att baka, fixa någon egengjord present eller ens knäppa en egen alla hjärtansdagbild... måste packa ikväll för två konferensdagar i Stockholm (med ”vanliga” jobbet). Lite extra mysigt blir det ikväll i alla fall hemma hos oss, köpta vaniljhjärtan funkar utmärkt.

Många stora kramar skickar jag till alla som jag känner och särskilt till alla er jag kommit i kontakt med via bloggen på ett eller annat sätt. Ta väl hand om er och ett stort tack för att ni finns!

PS: Vad roligt att så många gillade mitt pysselskåp i förra inlägget! Tack för alla era kommentarer!

Bild lånad från Affari.

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

(⁀‵⁀,) ✫✫✫
.`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
.•°*”˜˜”*°•.✫✫✫Önskar dig en fin
ALLA HJÄRTANS DAG!

Kram Maud

Madame Petite sa...

Hihihi... klart jag är en snäll is häxa!

Ditt pysselskåp var toppen!!! Jag har också fixat i mitt pysselskåp och fotat idag så snart visar jag på bloggen... I love "pysselskåp"

Du, jag fastnade så för ett annat inlägg du gjorde för någon vecka sen... om den där härligt sparsmakade stilen med gustaviansk och rokoko osv... blev så glad för det är PRECIS den stilen jag ÄLSKAR allra allra mest. Önskar mig ett sånt hem av hela mitt hjärta. Dock krävs det ett vackert hus i grunden för att få fram rätt känsla... i ett vackert rum krävs inga krussilduller, utan några få möbler och gedigna ting räcker gott...

Om och när vi hittar huset ska jag inreda precis så...

Kramar från Jenny