01 juli 2009

Gräsligt roligt

Hej på er i värmen! Jag har fortfarande problem med datorn, och den enda lösningen är nog att inhandla en ny, så det är därför det blir så glest mellan inläggen. Vi har också jobbat jättemycket på huset och förvandlat ett helt pizzeriagult rum till ett vitt och härligt rum, men det får ni se bilder av senare när jag "pyntat" färdigt.


.
Att jag gillar ogräs vet ni nog sedan tidigare. Här är den senaste ogräsbuketten bestående av vildhallon, timotej och vitmåra. En vårig ogräsbukett ser ni här.
.
En annan rolig sak är att min besöksräknare tickade över 100 000 besökare!!! En för mig smått fantastisk siffra, och jag hade tänkt att ha en liten utlottning framöver, ni får alltså ha ögonen med er.
.
Kram på er, nu ska jag jobba två dagar till och har sedan semester!

3 kommentarer:

Karin Lindström sa...

Hej min vän!

Ikväll somnade lilleman i alla fall vid halv tio så det blev en liten stund för mig att blogga. Han kan inte somna på kvällarna nu när det är så ljust. Det kan aldrig min stora heller som somnar vid elva hela året och nu vid tolv. Det skulle verkligen vara skönt med kvällströtta barn men o andra sidan får vi ju sovmornar!

Min dator krånglar också så jag har köpt en ny precis. Fick den i förrgår och håller nu på att lära mig. Det är en med ett äpple på och jag har haft pc förut så det är lite annorlunda.

Ha det så skönt i helgen så hörs vi sen!
Kramar

Karin

rosenskära sa...

Jadu, inläggen duggar inte sådär tätt härifrån heller, känns som att det finns annat att prioritera högre...

Ska kliva ur bikinin och cykla bort till Hemköp och handla lite för tacos ikväll, gött att sitta ute och plockäta sent med kvällssolen som sällskap.

Kram
Lena

Butik Drängstugan sa...

Hej!

Vilken härlig blogg du har!

Jag gillar också "ogräsbuketter", det enkla är oftast det vackra.

Sommarhälsningar
Cina